Τ.Ε.Ι. Καβάλας - Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων

Συμπεριφορά του Καταναλωτή

Στοιχεία
Τύπος μαθήματος: Μικτό
Ώρες/εβδομάδα: 4 (2 Θεωρία & 2 Ασκήσεις Πράξης)
Τυπικό εξάμηνο: Δ'
Επίπεδο μαθήματος: Υποχρεωτικό Υ/ΜΕ
Προαπαιτούμενα μαθήματα: -
Διδακτικές μονάδες: 5

Περιγραφή
Κατανόηση του καταναλωτή και της διαδικασίας των αποφάσεών του. Το κοινωνικό και πολιτιστικό περιβάλλον. Έρευνα: αναγνώριση του προβλήματος, διαδικασία έρευνας, πηγές πληροφοριών, το πρόβλημα της διάχυσης των νέων προϊόντων. Αξιολόγηση : επεξεργασία στοιχείων, ο ρόλος των κριτηρίων αξιολόγησης, η αξιολόγηση της διάθεσης, των σκοπών, και των απόψεων του καταναλωτή, η αλλαγή των διαθέσεων των πιστεύω του καταναλωτή. Ο καταναλωτής ως «οπαδός» κάποιου προϊόντος. Η συμπεριφορά της επαναλαμβανόμενης κατανάλωσης. Η διαδικασία επιλογής. Η συμπεριφορά της αγοράς ενός προϊόντος και η στρατηγική πώλησης λιανικώς. Μοντέλα συμπεριφοράς καταναλωτή. Καταναλωτισμός.

Στόχος
Να κατανοήσουν οι σπουδαστές την σπουδαιότητα της ανάλυσης της συμπεριφοράς του καταναλωτή για μια επιχείρηση και να είναι σε θέση να εφαρμόζουν τις κατάλληλες σύγχρονες μεθόδους και τεχνικές για την διεξαγωγή έρευνας σχετικής με την αναγνώριση των παραγόντων εκείνων που επηρεάζουν την συμπεριφορά του καταναλωτή σε όλους τους τύπους των επιχειρήσεων.

Σκοποί
Η απόκτηση από τους σπουδαστές προχωρημένων γνώσεων και της μεθοδολογίας της ανάλυσης της συμπεριφοράς των καταναλωτών για κάθε τύπο επιχείρησης.

Παρατηρήσεις
Οι ασκήσεις πράξης θα περιλαμβάνουν την προετοιμασία ατομικών και ομαδικών περιπτωσιολογικών μελετών.

Βιβλιογραφία

  1. Σιώμκου, Γ., «Συμπεριφορά Καταναλωτή, τόμος Α’ & Β’», εκδόσεις ΣΤΑΜΟΥΛΗ, Αθήνα 1996.
  2. Γεωργίου Μπάλτα και Πολίνα Παπασταθοπούλου. Συμπεριφορά Καταναλωτή Αρχές- Στρατηγικές – Εφαρμογές, Εκδόσεις: ROSILI. 2003.
  3. Solomon Michael Consumer Behavior Prentice Hall; 8 edition (March 7, 2008).
  4. Hawkins, D. I., Mothersbaugh, D. L. and Best R.J. Consumer Behavior McGraw Hill Higher Education; 10Rev Ed edition (January 14, 2008).
  5. Louis E. Boone and David L. Kurtz Contemporary Marketing South-Western College Pub; 13 edition (January 3, 2007).
  6. Wells, W. and Prensky, D., “Consumer Behavior”, John Wiley, London 1996.Wells, W. and Prensky, D., “Consumer Behavior”, John Wiley, London 1996.
  7. Gabbot,M and Hogg, G., “Consumers and Services”, John Wiley, London 1995.
  8. Εξαδάκτυλου, Ν., «Συμπεριφορά Καταναλωτή», εκδόσεις ΕΛΛΗΝ, Αθήνα 1997.

Επιστροφή


Copyright © 2011 Τ.Ε.Ι. Καβάλας - Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων